وکیل تهران | وکیل ملک در تهران | 09120998661| وکیل دعاوی کیفری | وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی

23 /03 /1398
مدیر سایت
مقالات حقوقی
1324

وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی





بهترین وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران

امروز با موضوع وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با شما عزیزان همراه خواهیم بود. موضوع داوری از جمله مواردی است که شما می بایست حتما با وکیل متخصص امور داوری در ارتباط باشید حال چنانچه داوری در خصوص اختلاف حادث شده و حل آن از طریق اتاق بازرگانی باشد به شما پیشنهاد می شود الزاماً به وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مراجعه نمایید. وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران الزاماً نیازمند پروانه وکالت نمی باشد و در اصطلاح الزاماً وکیل دادگستری نمی باشد لیکن ضمن توصیه از استفاده از وکیل دادگستری به شما یادآور می شویم در صورت استفاده از وکیل دادگستری برای وکالت و پیگیری پرونده در مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران می توانید از حس امنیت و آرامش خاطر بیشتری بهره مند می گردید. سوالاتی که می تواند در خصوص داوری برای شما به وجود آید عبارت است از اینکه مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در کجا قرار دارد؟ رسیدگی در مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران چگونه است؟ بهترین وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران کیست؟ دفتر وکیل متخصص مرکز داوری اتاق بازرگانی کجاست؟ شرایط رسیدگی داوری در اتاق بازرگانی چگونه است؟ وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی کیست؟ شما می توانید هم اکنون برای اطلاع از سوالات خود و یا برای داشتن بهترین وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی در دپارتمان حقوق داوری از موسسه حقوقی دادآوران نستوه در ارتباط باشید.
 
 شرایط رسیدگی در مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران چگونه است؟
 
این احتمال وجود دارد که در قرارداد طرفین نسبت به حل اختلاف از طریق مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران قبلاً تصمیم گرفته باشند و در متن قرارداد عنوان گردیده باشد که در صورت بروز هرگونه اختلاف ناشی از تفسیر یا اجرای این قرارداد و عدم حل آن از طریق مذاکره، موضوع اختلاف به مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ارجاع خواهد گردید. در صورت بروز هرگونه اختلاف و با توجه به شرایط حاکم در قرارداد که بهتر است بهترین توسط وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار بگیرد هر یک از طرفین می توانند اقدام به تقاضاس رسیدگی نمایند.
 البته مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران خود اقدام به ارائه شرط داوری این مرکز در سایت خود (arbitration.ir)  برای استفاده در قراردادها نموده است که علاقه مندان به وجود داوری از طریق مرکز داوری اتاق بازرگانی می توانند از آن شرط استفاده نمایند.
 
وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران کیست؟
 
برای وکالت در مرکز داوری اتاق بازرگانی الزاماً وکیل نیازمند پروانه وکالت نمی باشد و صرف داشتن نمایندگی می تواند به عنوان وکیل در مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای طرح دعوی و یا پیگیری موضوع ورود نماید. البته مدارک و مستندات نمایندگی خود را بایستی ارائه نماید.
توصیه و تاکید می نمایم وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران را الزاماً از بین وکلای پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری انتخاب نمایید چراکه داوری رسیدگی یک مرحله ای می باشد و دارای شرایطی که در صورت عدم اطلاع وکیل منتخب شما از شرایط و نحوه رسیدگی امکان ورود خسارت جبران ناپذیری وجود دارد. از این رو بر وجود وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی تاکید داریم.
 
بیشتر بدانیم >> تعریف و توضیح کامل "داوری"
 
شرایط درخواست داوری در مرکز داوری اتاق بازرگانی چگونه است؟
 
به گفته وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، درخواست داوری بایستی کامل و منطبق با شرایط مرکز داوری اتاق بازرگانی باشد و در صورت تسلیم درخواست ناقص داوری، به دبیرخانه مرکز داوری اتاق بازرگانی، تا زمانی که درخواست تکمیل نشده باشد هیچگونه تکلیفی برای مرکز داوری جهت رسیدگی و حل اختلاف ایجاد نمی ‌نماید. فلذا قبل از هرگونه اقدامی با وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی مشورت نمایید. 
 
درخواست داوری باید مشتمل بر چه مواردی باشد؟
 
با توجه به نوع دعوی و مستندات مورد نیاز پاسخ به این سوال به صورت دقیق میسر نمی باشد لیکن بنا بر اظهارات وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی برای طرح درخواست داوری در اتاق بازرگانی که البته به دادخواست از آن در اتاق داوری نیز یاد می شود می بایست دارای اطلاعات کامل از خواهان یا متقاضی داوری باشد و همچنین مدارک و مستندات که می تواند برای تصمیم گیری داور دارای ارزش باشد.
تقاضا و مستندات به دبیر خانه مرکز داوری تحویل و رسید تحویل می گردد.
 
بیشتر بدانیم >> بهترین وکیل داوری
 
 
مدارک مورد نیاز برای دادخواست داوری در مرکز داوری اتاق بازرگانی چیست؟
 
وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی در یاداشتی اعلام نمود دادخواست داوری اتاق بازرگانی که به دبیرخانه اتاق داوری تسلیم می گردد بایستی دارای :
 
1- مشخصات کامل طرفین باشد به نحوی که امکان ابلاغ درست وجود داشته باشد.
2- در صورتی که دادخواست توسط وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی یا هر شخص دارای نمایندگی تقدیم می گردد می بایست همراه با اسناد و مدارک مثبت سمت او باشد.
3- شرح درباره ماهیت معامله و یا قراردادی که دارای حل اختلاف داوری از طریق مرکز داوری اتاق بازرگانی باشد.
4- به گفته وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی، بهتر است آنچه موجب بروز اختلاف و همچنین سرمنشأ ادعا می باشد با دلایل آن نیز ارئه گردد.
5- تکمیل فرم دادخواست داوری که خواسته دعوی و مبلغ آن را تعییین می کند البته استثنائاتی نیز وجود دارد.
6- ارائه توضیحات کامل در خصوص موافقتنامه داوری و در صورت عدم وجود موافقنامه داوری تقاضای پیشنهاد حل اختلاف از طریق داوری اتاق بازرگانی به طرف مقابل
 
همراه داشتن وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی به شما این حق را می دهد که با اطمینان خاطر اقدام به طرح دعوی و یا دفاع در دعوی موجود نمایید. همچنین وجود وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی می تواند نسبت به دور از هرگونه دغدغه خاطر برای اطلاع از شرایط رسیدگی داوری در اتاق بازرگانی برای شما ایجاد آرامش نماید. لازم به تاکید نمی باشد که داوری دارای شرایط خاص و منحصر به فردی است که الزاماً می بایست توسط وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران طرح و پیگیری گردد و عدم استفاده از وکیل متخصص می تواند خسارات جبران ناپذیری را فراهم نماید.
 
به قلم وکیل بهنام نزادی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
 
 
برای داشتن بهترین وکیل مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران می توانید با وکلای عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در موسسه حقوقی دادآوران نستوه در ارتباط باشید.
 
شماره تماس ها : 22881951 و 22873972 – 021

 

دفتر مرکزی: تهران- پاسداران- بوستان دوم- ابتدای گیلان غربی- پلاک 46- طبقه سوم جنوبی 
 
روابط عمومی گروه وکلای نستوه 
برچسب ها:
گروه وکلای رسمی

 

گروه وکلای رسمی  با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری دارای تجربه، می تواند پاسخگوی مشکلات حقوقی شما عزیزان باشد. اعتماد اولین گزینه برای شروع می باشد.
هم اکنون با ما در ارتباط باشید.

 

ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 20  می باشد
پنج شنبه ها از ساعت 10 الی 14 می باشد.
با تشکر


 

اطلاعات تماس با شعبات وکلای رسمی

دریافت وقت مشاوره